Wednesday, October 12, 2016

Wat is multilaterale handelstelsel

World Trade Organization die WHO IN KORT: Deel 1 Die multilaterale handel systempast, hede en toekoms Die World Trade Organization in die lewe geroep in 1995. Een van die jongste van die internasionale organisasies kom, het die WHO is die opvolger van die Algemene Ooreenkoms oor Tariewe en Handel (AOTH) gestig in die nasleep van die Tweede Wêreldoorlog. Dus, terwyl die WHO is nog jonk, die multilaterale handelstelsel wat oorspronklik opgestel onder die AOTH is meer as 50 jaar oud. Die afgelope 50 jaar het 'n uitsonderlike groei in die wêreld handel gesien. uitvoere koopware het gemiddeld met 6 jaar. Totaal handel in 2000 was 22 keer die vlak van 1950. AOTH en die WHO het gehelp om 'n sterk en welvarende handel stelsel wat bydra tot 'n ongekende groei te skep. Die stelsel is ontwikkel deur 'n reeks van handelsonderhandelinge, of rondtes, gehou kragtens AOTH. Die eerste rondte hanteer hoofsaaklik met tariefverlagings maar later onderhandelinge ingesluit ander gebiede soos anti dumping en nie-tarief maatreëls. Die laaste ronde van die 1986-1994 Uruguay-ronde het gelei tot die WTOS skepping. Die onderhandelinge het daar nie. Sommige het voortgegaan na die einde van die Uruguay-ronde. In Februarie is 1997 ooreenkoms bereik oor telekommunikasie dienste, met 69 regerings ingestem om omvattende liberalisering maatreëls wat verder gaan as dié in die Uruguay-ronde ooreengekom. In dieselfde jaar 40 regerings suksesvol afgehandel onderhandelinge vir tarief-vrye handel in inligtingstegnologie produkte, en 70 lede gesluit 'n finansiële dienste transaksie wat meer as 95 van die handel in die bankwese, versekering, sekuriteite en finansiële inligting. In 2000, 'n nuwe gesprek begin op die landbou en dienste. Hierdie is nou opgeneem in 'n breër agenda van stapel gestuur by die vierde WTO-konferensie in Doha, Katar, in November 2001. Die werksprogram, die Doha-(DDA). voeg onderhandelinge en ander werk op nie-landbou tariewe, handel en omgewing, die WHO-reëls soos anti dumping en subsidies, belegging, mededingingsbeleid, handel fasilitering, deursigtigheid ten opsigte van aankope regering, intellektuele eiendom, en 'n verskeidenheid van kwessies wat deur ontwikkelende lande as probleme wat hulle in die gesig staar in die implementering van die huidige WHO-ooreenkomste. Die sperdatum vir die onderhandelinge 1 Januarie 2005.WORLD HANDEL organisasie VERSTAAN DIE WHO: BASICS Beginsels van die handel stelsel die WHO-ooreenkomste is lang en komplekse, want hulle is regstekste wat 'n wye verskeidenheid van aktiwiteite. Hulle hanteer: landbou, tekstiele en klere, bank, telekommunikasie, die regering aankope, industriële standaarde en veiligheid van die produk, kos sanitasie regulasies, intellektuele eiendom, en nog baie meer. Maar 'n aantal eenvoudige, fundamentele beginsels hardloop die hele van hierdie dokumente. Hierdie beginsels is die fondament van die multilaterale handelstelsel. 'N nader kyk na hierdie beginsels: Klik op die 'n item te open. 'N Boom vir navigasie op die webwerf sal hier oop te maak as jy JavaScript in jou browser. 1. Die meeste beneficiary nasie (MFN): die behandeling van ander mense ewe Onder die WHO-ooreenkomste, lande kan nie normaalweg onderskei tussen hul handelsvennote. Skenk iemand 'n spesiale guns (soos 'n laer doeanereg koers vir een van hul produkte) en jy het om dieselfde te doen vir al die ander lede van die WHO. Hierdie beginsel staan ​​bekend as mees beneficiary nasie (MFN) behandeling (sien kassie). Dit is so belangrik dat dit die eerste artikel van die Algemene Ooreenkoms oor Tariewe en Handel (AOTH). wat regeer die handel in goedere. MFN is ook 'n prioriteit in die Algemene Ooreenkoms oor Handel in Dienste (GATS) (Artikel 2) en die ooreenkoms oor handel aspekte van die intellektuele eiendom (TRIPS) (artikel 4), hoewel dit in elke ooreenkoms die beginsel effens anders hanteer . Saam, hierdie drie ooreenkomste dek al drie hoofareas van handel hanteer word deur die WHO. 'N paar uitsonderings word toegelaat nie. Byvoorbeeld, kan lande opstel van 'n vryhandelsooreenkoms wat slegs van toepassing op goedere verhandel binne die groep te diskrimineer teen goedere van buite. Of hulle kan ontwikkelende lande spesiale toegang tot hul markte. Of 'n land kan hindernisse teen produkte wat beskou word as onbillik verhandel van spesifieke lande in te samel. En in dienste, lande toegelaat word, in beperkte omstandighede, te diskrimineer. Maar die ooreenkomste net hierdie uitsonderings toelaat onder streng voorwaardes. In die algemeen, MFN beteken dat elke keer as 'n land verlaag 'n handelsmerk versperring of maak 'n mark, dit het om dit te doen vir dieselfde goedere of dienste van al sy handelsvennote of ryk of arm, swak of sterk. 2. Nasionale behandeling: Behandeling van buitelanders en die plaaslike bevolking ewe Ingevoerde en plaaslik vervaardigde goedere moet gelyk behandel word ten minste na die buitelandse goedere die mark betree het. Dieselfde moet geld vir buitelandse en binnelandse dienste, en om buitelandse en plaaslike handelsmerke, kopiereg en patente. Hierdie beginsel van nasionale behandeling (gee ander dieselfde behandeling as die eie onderdane) word ook in al die drie belangrikste WHO-ooreenkomste (artikel 3 van die GATT. Artikel 17 van GATS en artikel 3 van TRIPS), hoewel weereens die beginsel hanteer effens anders in elk van hierdie. Nasionale behandeling is slegs een keer 'n produk, diens of item van intellektuele eiendom die mark betree het. Daarom, laai doeanereg op 'n invoer is nie 'n skending van nasionale behandeling, selfs as plaaslik vervaardigde produkte nie 'n ekwivalente belasting word gehef. Vryer handel: geleidelik, deur onderhandeling Terug na bo Verlaging handelsversperrings is een van die mees voor die hand liggende wyse van handel aan te moedig. Die betrokke hindernisse sluit doeaneregte (of tariewe) en maatreëls soos invoer verbied of kwotas wat hoeveelhede selektief beperk. Van tyd tot tyd ander kwessies soos rompslomp en wisselkoers beleid is ook bespreek. Sedert GATTs skepping in 1947-1948 daar agt rondes van handelsonderhandelinge gewees het. 'N negende ronde, onder die Doha-, is nou aan die gang. Aanvanklik hierdie fokus op die verlaging van tariewe (doeaneregte) op ingevoerde goedere. As gevolg van die onderhandelinge, deur die middel-1990's nywerheidslande tariewe op nywerheidsgoedere het geleidelik gedaal tot minder as 4. Maar teen die 1980's, die onderhandelinge het uitgebrei na nie-tariefbeperkings op goedere toe te maak en die nuwe gebiede soos dienste en intellektuele eiendom. Opening markte kan voordelig wees, maar dit vereis ook aanpassing. Die WHO-ooreenkomste toelaat lande te verander geleidelik in te voer, deur progressiewe liberalisering. Ontwikkelende lande is gewoonlik langer aan hul verpligtinge na te kom. Voorspelbaar: deur bindend en deursigtigheid Terug na bo Soms, belowende nie 'n handel versperring verhoog kan net so belangrik soos die verlaging van een wees, want die belofte gee besighede 'n beter oorsig van hul toekomstige geleenthede. Met stabiliteit en voorspelbaarheid, is belegging aangemoedig, werkskepping en verbruikers kan ten volle geniet die voordele van mededinging keuse en laer pryse. Die multilaterale handelstelsel is 'n poging deur die regering om die sake-omgewing stabiel en voorspelbaar te maak. Die Uruguay-ronde verhoog bindings Persentasies van tariewe gebind voor en na die 1986-1994 gesprekke (Dit is tarief lyne, so persentasies nie geweeg volgens die handel volume of waarde) In die WHO, wanneer lande het ooreengekom om hul markte oop te maak vir goedere of dienste hulle bind hul verpligtinge. Vir goedere, hierdie bindings beloop plafonne op doeane tariewe. Soms lande belasting invoer teen koerse wat laer is as die gebonde tariewe is. Dikwels is dit die geval in ontwikkelende lande. In ontwikkelde lande eintlik die tariewe gehef en die gebonde tariewe is geneig om dieselfde te wees. 'N Land kan sy bindinge verander, maar eers nadat onderhandeling met sy handelsvennote, wat kan beteken hulle vergoed vir die verlies van handel. Een van die prestasies van die Uruguay-ronde van multilaterale handel te onderhandel was om die bedrag van handel onder bindende verpligtinge (sien tabel) te verhoog. In die landbou, 100 produkte nou tariewe gebind. Die gevolg van dit alles: 'n aansienlik hoër mate van sekuriteit mark vir handelaars en beleggers. Die stelsel probeer om voorspelbaarheid en stabiliteit op ander maniere sowel verbeter. Een manier is om die gebruik van kwotas en ander maatreëls wat gebruik word om beperkings op hoeveelhede invoer administrasie kwotas ingestel kan lei tot meer rompslomp en beskuldigings van onregverdige spel te ontmoedig. Nog is om lande handel reëls so duidelik en openbare (deursigtige) as moontlik te maak. Baie WHO-ooreenkomste vereis regerings om hul beleid en praktyke te openbaar in die openbaar in die land of deur kennisgewing aan die WHO. Die gereelde toesig van die nasionale handelsbeleide deur die Trade Policy Review Mechanism bied 'n verdere middel van beide plaaslik en in die multilaterale vlak deursigtigheid. Die WHO is soms beskryf as 'n vrye handel instelling, maar dit is nie heeltemal akkuraat. Die stelsel doen toelaat tariewe en, in beperkte omstandighede, ander vorme van beskerming. Meer akkuraat, dit is 'n stelsel van reëls opgedra aan oop, eerlike en onvervormde kompetisie. Die reëls op nie-diskriminasie MFN en nasionale behandeling is ontwerp om billike voorwaardes van handel te verseker. So ook is die mense op die storting (uitvoer teen laer koste om markaandeel te wen) en subsidies. Die kwessies is kompleks, en die reëls probeer om vas te stel wat regverdig of onregverdig is, en hoe regerings kan reageer, in die besonder deur die heffing van addisionele invoerbelasting bereken om te vergoed vir die skade wat veroorsaak word deur onregverdige handel. Baie van die ander WHO-ooreenkomste ten doel om 'n eerlike mededinging te ondersteun: in die landbou, intellektuele eiendom, dienste, byvoorbeeld. Die ooreenkoms oor die verkryging regering (a multi laterale ooreenkoms omdat dit geteken is deur slegs 'n paar lede van die WHO) strek kompetisiereëls om aankope deur duisende van die regering entiteite in baie lande. En so aan. Bemoedigend ontwikkeling en ekonomiese hervorming Terug na bo Die WHO stelsel dra by tot ontwikkeling. Aan die ander kant, ontwikkelende lande moet buigsaamheid in die tyd wat hulle neem om die stelsels ooreenkomste te implementeer. En die ooreenkomste self erfgename van die vorige bepalings van die GATT wat voorsiening maak vir spesiale hulp en handel toegewings vir ontwikkelende lande. Oor drie kwartale van die WHO-lede ontwikkelende lande en lande in oorgang na markekonomieë. Tydens die sewe en 'n half jaar van die Uruguay-ronde, meer as 60 van hierdie lande geïmplementeer handel liberalisering programme outonoom. Terselfdertyd, ontwikkelende lande en oorgang ekonomieë was baie meer aktief en invloedryke in die Uruguay-ronde onderhandelinge as in enige vorige ronde, en hulle is selfs meer so in die huidige Doha-. Aan die einde van die Uruguay-ronde, ontwikkelende lande bereid was op die meeste van die verpligtinge wat vereis word van ontwikkelde lande te neem. Maar die ooreenkomste het aan hulle oorgang tyd om aan te pas by die meer onbekende en, miskien, moeilik WHO bepalings veral so vir die armste, minder ontwikkel lande. 'N Ministeriële besluit aan die einde van die ronde aangeneem sê beter-off lande moet versnel die implementering van marktoegang verpligtinge op goedere wat uitgevoer word deur die minder ontwikkelde lande, en dit poog verhoogde tegniese bystand vir hulle. Meer onlangs, het ontwikkelde lande begin om belasting vrye en kwotavrye invoere vir byna al die produkte van die minste ontwikkel lande toelaat. Op al hierdie dinge, is die WHO en sy lede steeds gaan deur 'n leerproses. Die huidige Doha-agenda sluit ontwikkelende lande kommer uitgespreek oor die probleme wat hulle in die gesig staar in die uitvoering van die Uruguay-ronde ooreenkomste. Die handel stelsel moet wees. sonder diskriminasie 'n land moet nie diskrimineer tussen sy handelsvennote (hulle ewe mees beneficiary nasie of MFN status gee) en dit moet nie diskrimineer tussen sy eie en buitelandse produkte, dienste of burgers (gee hulle nasionale behandeling) vryer hindernisse sien neerdaal deur onderhandeling voorspelbaar buitelandse maatskappye, beleggers en regerings moet seker wees dat handelsversperrings (insluitende tariewe en nie-tariefbeperkings) nie moet geskep word arbitrêr tariewe en die mark-opening verpligtinge gebind is by die WHO meer mededingend te ontmoedig onregverdige praktyke soos uitvoersubsidies en storting produkte teen laer koste te kry markaandeel meer voordelig vir minder ontwikkelde lande gee hulle meer tyd om aan te pas, 'n groter buigsaamheid, en spesiale voorregte. Dit klink na 'n teenstrydigheid. Dit dui daarop spesiale behandeling, maar in die WHO dit beteken eintlik nie-diskriminasie behandel feitlik almal ewe. Dit is wat gebeur. Elke lid behandel al die ander lede net so die meeste van aansien handelsvennote. As 'n land verbeter die voordele wat dit bied aan een handelsvennoot, dit moet dieselfde beste behandeling te gee aan al die ander lede van die WHO, sodat hulle almal die meeste aansien bly. Die meeste van aansien nasie status (MFN) nie noodwendig gelyke behandeling. Die eerste bilaterale MFN verdrae opgestel eksklusiewe klubs onder 'n land se mees benadeelde handelsvennote. Onder die AOTH en nou die WHO, die MFN klub is nie meer eksklusief. Die MFN beginsel verseker dat elke land behandel sy over140 mede-lede ook. Maar daar is 'n paar exceptions. Time om 'n gebalanseerde, op reëls gebaseer multilaterale handelstelsel Tyd herstel 'n gebalanseerde, op reëls gebaseer Multilaterale Trading System Restore Met tegnologie-intensiewe Vervaardig by Center Stage Inleiding: 'n epiese Handelsbeleid Challenge vir die Verenigde State van Amerika Die - reëls gebaseer multilaterale handel en finansiële stelsel geskep by Bretton Woods in 1944 is verkrummel oor die afgelope dekade. Die WHO handel stelsel om handelsversperrings op 'n wedersydse, mees beneficiary nasie basis verminder is vervang deur 'n breë netwerk van bilaterale en streeks voorkeur handelsooreenkomste. En veel meer dreigend, die IMF finansiële stelsel, gesentreer op omskepbare, nie-gemanipuleer wisselkoerse, is ondermyn deur rampant wisselkoers merkantilisme, hoofsaaklik deur China en ander Asiatiese lande. Die vakbond impak van hierdie beslissende verandering in die reëls-gebaseerde multilaterale ekonomiese stelsel het hoofsaaklik op die vervaardigingsektor, wat verantwoordelik is vir twee-derdes van die globale merchandise uitvoere en driekwart van die Amerikaanse uitvoere, aandele wat groei oor die afgelope paar gewees jare van die skerp daling in olie en ander kommoditeitspryse. Vervaardigingsbedryf is ook tegnologie-intensiewe, wat reeds lank gelok mercantilist handelsbeleide in gevorderde en nuut geïndustrialiseerde nasies om die vervaardiging van produksie te stimuleer deur middel van steeds groter handel oorskotte. En terwyl olie en ander kommoditeite handel hoofsaaklik gedryf deur globale vraag en aanbod, handel in vervaardig is hoogs pryssensitiewe, waardeur wisselkoerse en handelsbeperkings grootliks beïnvloed handel mededingendheid. Die resultaat is 'n radikale geografiese herstrukturering en 'n skerp styging in wanbalanse vir handel is in vervaardig, met 'n ernstige nadelige uitwerking op Amerikaanse handel mededingendheid. Die Amerikaanse deel van die wêreld uitvoer van vervaardigde artikels gedompel vanaf 18 in 2000 tot 12 in 2015, terwyl die Chinese aandeel vervierdubbel 6-24, en die EU aandeel (in die handel met nie-lede) was net af van 22 tot 19. Selfs meer nadelig vir die Amerikaanse vervaardiging, 2009-2015 die handelstekort VSA in vervaardig meer as verdubbel 300.000.000.000-650.000.000.000, wat lei tot die verlies van 2,5 miljoen Amerikaanse produksie werk, of 'n kwart van die sektorale arbeidsmag, terwyl dit in die ander rigting die Chinese en die EU handel oorskotte in vervaardig ook meer as onderskeidelik verdubbel tot meer as 1000000000000 en 500 miljard. In breër finansiële terme, globale lopende rekening wanbalanse is gevolglik aan die toeneem, gesentreer op die Amerikaanse tekort 450000000000 en die 300000000000 of meer Chinese en EU oorskotte. So het die vinnige afname in Amerikaanse handel mededingendheid vir vervaardig word versterk 'n oorgang van die dollarized finansiële stelsel van die afgelope 70 jaar in 'n ongedefinieerde multikey geldeenheid verhouding. Die Verenigde State het gedaal tot 'n ver derde plek agter China en die EU vir vervaardigde uitvoere, terwyl die uitgerekte en groeiende tekort Amerikaanse lopende rekening het tot gevolg gehad dat driekwart van 'n 20000000000000 Amerikaanse amptenaar skuld gehou deur buitelanders. Hierdie tendense het die weg gebaan vir 'n aansienlike daling in die dollar en die einde van die dollarized finansiële stelsel, wat beleid konflik en handel ontwrigting sal lok. Hierdie studie analiseer die dramatiese verlies van VSA handel mededingendheid in die dominante vervaardigingsektor en die gevolge daarvan vir die wêreld ekonomiese orde, en is in twee dele. Deel Een bied die radikale veranderinge in die geografiese struktuur van handel in vervaardig 2000-2014, sowel as in nou verwant korporatiewe dienste. Die stygende handelstekort Amerikaanse en Chinese surplus deur 2015 ontvang spesiale aandag, insluitend 'n gedetailleerde kyk na die 10 grootste hoë-tegnologie sektore van die handel waar China het 'n baie groot en groeiende lei, veral in die IT-sektor. Deel Twee adresse in historiese konteks die noodlottige agteruitgang van die bestaande multilaterale handel en finansiële stelsels en projekte twee alternatiewe wat voorlê. Die eerste en huidige kursus sal hoofsaaklik wees om die reëls gebaseer multilaterale stelsel te laat vaar ten gunste van markgedrewe ontwikkelings, met regerings reageer deur mercantilist wisselkoerse en proteksionistiese handel beleid, wat saam hoogs ontwrigtend vir die handel sou wees. Die tweede, voorgestelde kursus sal 'n Amerikaanse-geleide nuwe orde van verpligtinge beleid om 'n gebalanseerde,-reëls gebaseer multilaterale stelsel te herstel. Hierdie strategie sal begin met 'n duidelike en kragtige Amerikaanse stelling dat die huidige verloop van groot, uitgerekte tekorte handel in die dominante, tegnologie-intensiewe vervaardigingsektor is nie meer aanvaarbaar is, en Amerikaanse beleid is om vinnig te beweeg in die rigting van gebalanseerde handel. Implementering sal integreer handel en wisselkoers beleid, insluitend dispuutprosedures met tussentydse handel sanksies teen mercantilist wisselkoers beleid deur handelsvennote met 'n groot handel en lopende rekening oorskot. In parallel, sal die baie bilaterale en streeks vryhandelsooreenkomste gekonsolideer binne 'n WHO oop multi laterale vryhandelsooreenkoms gekoppel aan omskepbare wisselkoerse vry van manipulasie. 'N Kritiese tema regdeur die beleidsanalise Deel Twee is onontbeerlik Amerikaanse leierskap as die tweede, herstel kursus is om vorentoe te beweeg. Suksesvolle herstel sal konsentreer op ooreenkoms tussen die Big Threethe Verenigde State van Amerika, die EU, en Chinawhich saam verantwoordelik vir meer as die helfte van die wêreld uitvoer van vervaardigde goedere. Dit moet 'n gemeenskaplike belang, want die huidige kursus handel-ontwrigtende vir al kan wees. Die ander twee het egter oorheersende interne ekonomiese doelwitte en 'n gebrek toekomsgerigte globale politieke visie. Chinese handel strategie is gerig op 'n massiewe, Asië-sentriese handelsoorskot vir tegnologie-intensiewe vervaardig, terwyl die EU prioriteit is om finansiële wanbalanse binne die eurosone, wat voordeel trek uit 'n steeds groter handelsoorskot met nie-lede op te los. Die Verenigde State van Amerika, in werklikheid, het die dominante leierskapsrol vir die Bretton Woods-bekendstelling en 60 jaar van suksesvolle implementering. Maar handelsbeleid Amerikaanse leierskap het openbare steun verloor in die afgelope jaar en kan herbou word slegs deur middel van 'n nuwe orde handel strategie wat sal verseker dat billike en gebalanseerde handel vir die Verenigde State van Amerika, in die trant hier voorgestel. Sulke Amerikaanse leierskap sal egter 'n epiese uitdaging handelsbeleid wees. Gevestigde belange in die status quo deur invloedryke multinasionale maatskappye en banke sal ten sterkste teen te staan. Die WHO en die IMF institusionele strukture is ook diep vas aan huidige norme en prosedures wat in wese die toenemende handel en finansiële wanbalanse, veral onder die Groot Drie ignoreer. En die belangrikste uitdaging, in politieke sowel as ekonomiese terme, sal wees om 'n baie meer gebalanseerde U. S.China bilaterale handel verhouding te bereik. Die politieke salie Machiavelli, in 'n kwotasie op my kantoor muur waargeneem 500 jaar gelede, Niks is meer moeilik om uit te voer nie meer te betwyfel van sukses nie meer gevaarlik om te hanteer, as om 'n nuwe orde van dinge inisieer. Vir die hervormer het vyande in almal wat baat by die ou orde, en net lou verdedigers in almal wat sal baat by die nuwe orde. Hierdie woorde lui ware in vandag se wêreld van handel verhoudings. Die spel is egter hoog en die potensiaal vir handel ontwrigting van die voortsetting van die bestaande ou orde is groot. Vet Amerikaanse handel beleid leierskap vir 'n nuwe orde van handel verhoudings moet dus van stapel gestuur word, wat hierdie studie poog om te stimuleer tydens vanjaar verkiesing. Deel Een: die agteruitgang van Amerikaanse Handel Mededingendheid vir vervaardig, 2000-2015 Vervaardig rekening vir sowat twee derdes van die globale merchandise uitvoer, en dit aandeel is stygende in die afgelope paar jaar van die skerp daling in olie en ander kommoditeitspryse. Daarbenewens vervaardig is in die middel van die internasionale handel en finansiële stelsel, in die gesig staar meer uitgebreide invoer en ander handelsversperrings en veel groter impak van mercantilist wisselkoers beleid. Handel in olie en ander kommoditeite, in teenstelling, is hoofsaaklik gedryf deur globale vraag en aanbod. Deel Een van hierdie studie fokus dus die dominante vervaardigingsektor van handel met 'n fokus op die dramatiese daling in Amerikaanse handel mededingendheid van 2000 tot 2015. Die Amerikaanse deel van die wêreld uitvoer van vervaardigde artikels gedompel vanaf 18 in 2000 tot 12 in 2015, terwyl die Chinese aandeel vervierdubbel 6-24, en die EU aandeel (in die handel met nie-lede) was net af van 22 tot 19. Selfs meer kommerwekkend vir die handel stelsel het die meer is as 'n verdubbeling van die Amerikaanse tekort in vervaardig vanaf 300 miljard in 2.009-650.000.000.000 in 2015 en in die ander rigting, hoe meer as 'n verdubbeling van die Chinese en EU oorskotte tot meer as 1000000000000 en 500 miljard onderskeidelik. Verder het 60 van die globale tekort VSA in 2015 was met China, met Amerikaanse invoer vervaardig uit China ses keer groter as VS-uitvoere na China. Dit uiters ongebalanseerde handel verhouding tussen die Groot Drie, wat ook die groot drie geldeenhede, hou ernstige bedreigings vir beide handel en finansiële verhoudings, soos weerspieël in die ewe ontstellende kontras in die breër gebaseerde lopende rekening balans: 'n stygende Amerikaanse tekort op die lopende rekening van 450 miljard hoofsaaklik die gevolg van die groeiende 300000000000 Chinese en EU oorskotte. En as gevolg van langdurige, baie groot tekorte op die lopende rekening VSA, driekwart van die 2017 Amerikaanse 20000000000000 amptelike skuld sal gehou word deur buitelanders, rente op wat die tekort op die lopende rekening verder sal toeneem soos Tesourie pryse styg. En tog Amerikaanse leiers het nie hierdie handelsbeleid uitdaging die hoogste prioriteit wat dit verdien, insluitend in amptelike dialoog met China gegee. Deel Twee van hierdie studie ondersoek die beleid mislukking en bied 'n kragtige Amerikaanse beleid reaksie op grootliks verminder indien nie die handelstekort VSA in vervaardig uit te skakel. Maar eers deel is uit die basiese feite vir die handel in vervaardigde goedere en geïntegreerde korporatiewe dienste 2000-2015, met die hoop dat dit onweerlegbare, hoogs ontstellend rekening ernstige, vooruit dink aksie sal stimuleer deur die Amerikaanse regering. Die dalende Amerikaanse Deel van Global Uitvoere van vervaardig, 2000-2014 Tabel 1 bied uitvoer van vervaardig deur die 14 grootste uitvoerders, 2000-2014, wat saam vir 8168 miljard, of 88, van globale uitvoere verantwoordelik in 2014. Drie oorheersende verhoudings vertel die buitengewone verhaal van die loop van die handel in vervaardig meer as net 14 jaar. Tabel 1 voorste uitvoerders van Vervaardig EU uitvoer na nie-lede, soos ook bereken vir die wêreld, wat deurgaans in hierdie studie bron (ne) word gebruik: WHO, Internasionale Handel Statistiek In die eerste plek al 14 uitvoerders is van die drie dominante uitvoer streke: 8 in Asië, 3 in Wes-Europa, en 3 in Noord-Amerika. Turkye het 'n doeane-unie met die EU het sedert 1995 en is dus in die streek Wes-Europa vir die handel in vervaardig, soos weerspieël in die 450 toename in vervaardigde uitvoere. En as ander, kleiner Asiatiese uitvoerders ingesluit, die 88 sal uitstyg bo 90, verlaat minder as 10 van die globale uitvoer van vervaardig deur die res van die worldSouth en Sentraal-Amerika, Afrika, die Midde-Ooste, en Oos-Europa, waaronder Rusland. Hierdie drie-streek konsentrasie in die uitvoer-georiënteerde industrialisering is, indien enigiets, intensivering van die uitvoer-gedrewe handel strategieë, maak die ander dele van die wêreld nog meer afhanklik van die uitvoer van brandstof, industriële grondstowwe, en landboukommoditeite, wat kwesbaar is om ontwrigtende swaaie in die prys en hoeveelheid. Hierdie belangrike onderwerp is waardig in diepte ondersoek, maar dit is grootliks buite die bestek van hierdie studie. In die tweede plek onder die drie dominante uitvoer streke, die Asiatiese aandele het skerp gestyg 2000-2014, hoofsaaklik geneutraliseer deur 'n groot afname in die Noord-Amerikaanse aandeel. Soos getoon in die onderste drie lyne van die tafel, die uitvoer van die agt Asiërs het met 249 tot 4363 miljard in 2014, terwyl die Wes-Europese groei in uitvoer was 155, om 2120 miljard, en Noord-Amerikaanse groei uitgestel ver agter by 75, om 1685 miljard. As gevolg hiervan, die Asiatiese deel van uitvoere deur die 14 gestyg van 35 in 2000 tot 53 2014 terwyl die Noord-Amerikaanse aandeel van 27 gedaal tot 21, en die Wes-Europese aandele was net af van 24 tot 23. Die Asiatiese eeu is dus reeds in volle blom vir die uitvoer van vervaardigde goedere. Die derde en mees polities gelaaide veranderde verhouding is deur en onder die Groot Drie exportersChina, die EU en die Verenigde Stateswhose totale aandeel van die wêreld vervaardig uitvoere toegeneem van 45 in 2000 tot 55 2014. Die belangrikste is die dramatiese verandering van plekke onder die drie, met die Chinese groei in uitvoer van 901, groei van 143 EU en die VSA uitvoer groei van net 79, of oor die helfte van die EU groei en minder as 'n tiende van Chinese groei. As gevolg hiervan, die Chinese deel van globale uitvoere vervierdubbel, vanaf 6 in 2000-24 in 2014, die EU aandeel gedaal 22-19, en die VSA deel gedompel 18-13 in 2014 en, soos hieronder verduidelik, tot 12 in 2015. in absolute terme, VSA uitvoere 650 miljard in 2000 was byna drie keer groter as die Chinese uitvoere 220 miljard, terwyl in 2014, is die Chinese uitvoere van 2202 miljard byna verdubbel VSA uitvoere van 1164 miljard. Hierdie uitvoer syfers vir die dominante vervaardigingsektor van handel in te samel 'n aantal beleidskwessies, hoofsaaklik met betrekking tot handel onder die gevorderde en nuut geïndustrialiseerde uitvoerders in die drie streke. Selfs meer kommerwekkend en dreig om beleid konflik het egter die vinnige styging sedert 2009 in die handel wanbalanse tussen die drie streke onder die Groot Drie, en die meeste skerp. Die stygende Amerikaanse handelstekort in vervaardig, 2009-2014 Die mees definitiewe mate van die afname in Amerikaanse handel mededingendheid vir vervaardig is die stygende handelstekort sedert 2009. Die handelsbalans is die bottom line vir die impak op die Amerikaanse produksie en werkgeleenthede. Vervaardigde uitvoere kan het ingevoerde komponente en invoere kan voorheen uitgevoer komponente het, maar dit nette in die balans bottom-line handel. Soos vir die impak op werksgeleenthede VSA, skattings wissel van 4000 tot 10,000 Amerikaanse vervaardiging werk verloor vir elke 1000000000 toename in die handelstekort, afhangende grootliks op die mengsel van nywerhede word ondersoek. Die middelpunt van 7000 poste is deurgaans in hierdie studie as 'n redelike weergawe van die werksverliese van die tekort groeiende handel. Tabel 2 toon die handel balans vir vervaardig in 2009 en 2014 vir dieselfde 14 grootste in Tabel 1. Die sentrale, oorheersende ontwikkeling is die groot toename in die handel wanbalanse in net vyf jaar gelys uitvoerders, beide onder die drie streke uitvoer en nog meer skerp onder die Groot Drie. Die oorskot van die agt Asiërs het met 697000000000, of 74, die oorskot van die drie Europeërs gestyg met 273 miljard, of 101, en in die ander rigting, die tekort deur die drie Noord-Amerikaners het met 306000000000, of 73. Ses van die agt Asiërs en al drie Europeërs het groeiende oorskot, terwyl dit vir die Noord-Amerikaners, die Verenigde State en Kanada het veel groter tekorte terwyl die Mexikaanse tekort van 16000000000 wou 8000000000. Soos vir die Groot Drie, hul vinnig groeiende handel wanbalanse oorweldig die ander 11 wanbalanse. Die Chinese surplus het met 574000000000, of 128, die EU surplus het met 247000000000, of 108, en die VSA tekort was deur 267000000000, of 83. Saam hierdie stygende handel wanbalanse deur die Groot Drie, as 'n deel van die die wanbalanse vir al die 14, opgestaan ​​het uit 61 in 2009-72 in 2014, met die volgende grootste toename tekort van 47000000000 deur Kanada en die volgende grootste surplus toename van 82000000000 deur Suid-Korea. Dit toenemend oorheersende styging in die Groot Drie handel wanbalanse vir die vervaardigingsektor pryssensitiewe en tegnologie-intensiewe sal dus 'n sentrale beleid kwessie in Deel Twee, nie net vir die handel beleid, maar ook vir die finansiële verhouding tussen hulle drie belangrike geldeenhede wees. Tabel 2 handelsbalanse in Vervaardig bron (ne): WHO, Internasionale Handel Statistiek Tabel 3 gee 'n gedetailleerde kyk na Amerikaanse uitvoere en handel's vir vervaardig vir skoolhoof streke en handelsvennote in 2009 en 2014. Vyf belangrike geografiese dimensies van Amerikaanse handel na vore dat is fundamenteel tot 'n Amerikaanse strategie om ons te herstel uitvoer mededingendheid vir vervaardig: Die drie dominante uitvoer streke ook oorheers Amerikaanse vervaardigde uitvoere. VSA vervaardig uitvoer na Noord-Amerika, Asië en Wes-Europa was 957000000000 in 2014, of 82 van die globale uitvoere van 1164 miljard onder die drie streke, Noord-Amerika is goed uit voor as die nommer een streek vir VS-uitvoere. VSA uitvoere na Noord-Amerika in 2014 was 412.000.000.000, in vergelyking met 306000000000 na Asië en 239000000000 na Wes-Europa. Noord-Amerika dus verantwoordelik vir 35 van die Amerikaanse globale uitvoer van vervaardig, 'n voorsprong van 26 vir Asië en die 21 vir Wes-Europa, danksy die vrye handel en belegging in NAFTA Die kontras in die VSA handelsbalanse onder die drie streke is veel groter as vir uitvoere. Die VSA handelsbalans in Noord-Amerika in 2014 was 'n klein oorskot van 22 miljard met 'n matige oorskot met Kanada verrekening n kleiner tekort met Mexiko. Handel met Asië, in 'n pragtige kontras, was 'n tekort deur 577000000000, of 98 van die 588000000000 globale tekort, en die tekort 149000000000 met Wes-Europa aansienlik bygedra tot die algehele tekort met die drie streke van 704000000000 Soos vir bilaterale weegskaal die drie grootste tekorte VSA in 2014 was met China, op 390 miljard die EU, op 137 miljard en Japan, by 86000000000. Vervaardig invoer uit China van 470 miljard is 5.9 keer groter is as die 80 miljard Amerikaanse uitvoer na China Die res van die wêreld, as die drie dominante uitvoer streke, slegs vir 18 van die Amerikaanse vervaardigde uitvoere in 2014, en die Verenigde State van Amerika het 'n oorskot van 116000000000. Dit weerspieël die tekorte groot handel in vervaardig in hierdie streke, hoewel die oorskot is relatief klein in vergelyking met die groot tekorte met Asië en Wes-Europa. Opmerklik is dat die Amerikaanse vervaardig uitvoer na Brasilië 32 miljard is net 3 van die globale uitvoere en die 9 miljard van uitvoere na Rusland was minder as 1. Tabel 3 Amerikaanse Handel in Vervaardig deur Streek en Rektor Trading Partner (miljarde) bron (ne): WHO, Internasionale handel Statistiek, en Amerikaanse Sensus Buro, FT-900 'n belangrike dimensie van die stygende handelstekort VSA in vervaardigde artikels sedert 2009, in Tabel 4, is die tekort met die EU, het van 51 miljard in 2.009-137.000.000.000 in 2014. Hierdie toename word gekenmerk deur 'n treffende kontras tussen die meer as verdriedubbel van die tekort vir die vier genoteerde eurosone lede, met 72 miljard van 32 miljard in 2009-104000000000 in 2014, oorheers deur die 46000000000 toename in die tekort met Duitsland en gebalanseerde handel met die nie-eurosone Verenigde Koninkryk, 'n oorskot met 1 miljard in 2014. die res van die EU toon ook 'n aansienlike toename tekort van 18000000000 aangesien dit hoofsaaklik behels handel met eurosone lede. Hierdie kontras, hoogs ongunstige vir VS handel, stingels hoofsaaklik uit 'n ondergewaardeerde euro as gevolg van sy onsekere toekoms en 'n baie lae euro rentekoerse. Tabel 4 Amerikaanse Handel in Vervaardig Met Skoolhoof EU Lede bron (ne): WHO, Internasionale Handel Statistiek, en Amerikaanse Sensus Buro, FT-900 Groei Asiatiese Uitvoer Mededinging vir Korporatiewe Dienste, 2009-2014 Handel in vervaardig en sakedienste is diep verbind, dikwels binne die vervaardiging van maatskappye. VSA uitvoere van korporatiewe dienste in 2014 van 171000000000 was 15 so groot soos vervaardigde uitvoere, en was 'n oorskot met 43 miljard of 7 so groot soos die tekort vir vervaardig. 1 Hierdie surplus het daartoe gelei dat sommige waarnemers tot die gevolgtrekking dat 'n stygende Amerikaanse surplus vir korporatiewe dienste geleidelik die groeiende tekort kan verreken vir vervaardig. Chinese amptenare het ook gereageer op VS klagtes oor die stygende bilaterale tekort vir vervaardig deur te sê dat dit is geneutraliseer deur 'n groeiende oorskot vir korporatiewe dienste. Sulke optimisme egter nog nooit geregverdig word deur die feite. 2 Sedert 2009 het die Verenigde State van Amerika het die gesig gestaar vinnig groeiende mededinging uitvoer uit Indië en China, wat make-up, tesame met die EU en die Verenigde State van Amerika, die Groot Vier uitvoerders van korporatiewe dienste. In 2014, verantwoordelik hulle vir 63 van die globale uitvoer van korporatiewe dienste. Korporatiewe Dienste, soos vervaardig, is hoogs prys-en dus ruil ratesensitive inderdaad selfs meer so. groei in uitvoer vir vervaardig vereis 'n groot vooraf belegging in 'n fabriek en die betaling van vervoerkoste te bemark. Korporatiewe Dienste maatskappye, in teenstelling, het net huur kantoorruimte en prop hulle in. Verder, in die afgelope jaar, vir Indië en China, tienduisende van korporatiewe dienste professionele het gegradueer aan Amerikaanse universiteite en teruggegaan huis toe, in baie gevalle vir 'n gebrek aan 'n permanente VSA werk visum, 'n paar waardevolle Silicon Valley werkondervinding. Handel statistieke vir korporatiewe dienste is baie meer beperk in vergelyking met vervaardig, maar die WHO nie voorsien statistieke vir vernaamste handelsvennote nasies vir twee breë kategorieë van korporatiewe dienste: telekommunikasie, rekenaar, en inligtingsdienste en ander korporatiewe dienste, laasgenoemde insluitend regs-, bestuur, RampD, ingenieurswese, en ander tegniese dienste. Uitvoere en handel's vir die twee kategorieë bymekaar vir die vier groot vir 2009 en 2014 word in Tabel 5. Amerikaanse uitvoer het met 54000000000, of 46, oor die vyf jaar, terwyl die Indiese en Chinese uitvoere baie vinniger gegroei, deur 39000000000 (61) vir Indië en 44 miljard (83) vir China. So teen 2014, Indiese en Chinese uitvoere van korporatiewe dienste van 200000000000 was groter as die 171000000000 van die Amerikaanse uitvoere en baie vinniger groei, terwyl die EU gebly by verre die nommer een uitvoerder, met 378000000000 (soos altyd, vir uitvoer na derde - members). Die toename in die handel oorskotte is nog meer ontstellend, met die Verenigde State van Amerika in die laaste plek met net 'n 12000000000 toename oor die vyf jaar, in vergelyking met die EU surplus deur 65000000000, die Indiese oorskot deur 33000000000, en die Chinese surplus deur 26000000000, met die persentasie groei in die oorskotte selfs meer opvallend: 39 vir die Verenigde State van Amerika, 87 vir Indië, 97 vir die EU, en 163 vir China. Tabel 5 Uitvoere en handelsbalanse vir Korporatiewe Dienste bron (ne): WHO, Internasionale Handel Statistiek, 5.5 en 5.6 Table 6 bied die dieselfde inligting vir handel in 2014 vir die telekommunikasiesektor, rekenaar, en inligtingsdienste, wat as kan verwys die sektor inligtingstegnologie of dit, soos sal verband hou met die Amerikaanse en Chinese handel in IT goedere in Tabel 9 hieronder. VSA uitvoere van hierdie IT korporatiewe dienste van 34000000000 is minder as 'n derde van die 117000000000 van EU-uitvoere, en net 61 van die 56 miljard Indiese uitvoer, terwyl Chinese uitvoere van 20 biljoen is nie so ver agter. En die VSA oorskot van 'n skamele 2 biljoen paaie ver agter die 9 miljard Chinese surplus, die 52000000000 Indiese oorskot en die 53000000000 EU oorskot. Tabel 6 Uitvoere en handelsbalanse vir Telekommunikasie, Rekenaar, en Inligtingsdienste, 2014 Bron (s): WHO, World Trade Verslag Hierdie is die saamgestelde prentjie, soos data permit, van die skerp daling in Amerikaanse handel mededingendheid vir pryssensitiewe Korporatiewe Dienste oor die afgelope vyf jaar, wat versterk eerder as om neutraliseer die veel groter Amerikaanse mededingende daling vir vervaardig. Amerikaanse en Chinese Handel Wanbalanse in Vervaardig Spanning in 2015 Die stygende handelstekort VSA in vervaardig 2009-2014, en die gepaardgaande styging in die tekort op die lopende rekening, het 'n nuwe en versnelde stadium in 2015 met die globale ekonomiese verlangsaming in BBP, wat gewoonlik behels 'n nog groter afwaartse swaai vir die handel-intensiewe vervaardigingsektor. Dit buite verhouding groot negatiewe impak op die handel is die resultaat, 'n groot deel van die nasies die voortsetting van meer mercantilist handel beleide ten einde daling in die plaaslike mark deur middel van verminderde invoer en 'n groter handelsoorskot verlig. Die multilaterale handel syfers vir 2015 sal nie gepos word deur die WHO tot Oktober 2016 en die aanbieding hier in tabelle 7-9 is beperk tot Amerikaanse en Chinese handel in vervaardig, gebaseer op nasionale handelsyfers. 3 Dit is nietemin 'n gepaste afsluiting vir die deel handel ontleding sedert die Verenigde State en China is in die middel van die hoogs ongebalanseerde globale handel rekeninge, met verreweg die grootste handelstekort en surplus wat ooit aangeteken is. En die merkantilistiese dimensie van die Chinese reaksie op sy groei laer BBP was veral groot, met die grootste nadelige uitwerking op die stygende handelstekort VSA. Tabel 7 bied VSA en Chinese globale handel in vervaardig vir 2014 en 2015. In 2015, VSA uitvoere van vervaardig was af 3, invoer het met 3, en die handelstekort die hoogte ingeskiet met 16, of 89000000000, 650 miljard beloop. 4 Dit is gelykstaande aan 'n handel-verwante verlies van ongeveer 600,000 Amerikaanse produksie werk, uit 400,000 werk verloor in 2014, en die totstandkoming van die kumulatiewe ses jaar verlies tot 2,5 miljoen, sowat 'n kwart van die sektorale arbeidsmag. Tabel 7 Amerikaanse en Chinese Global Trade in vervaardig, 2014-2015 bron (ne): Amerikaanse Sensus FT-900, en Chinese Doeane Statistiek (Maandeliks uitvoere en invoere) Chinese handel statistieke aangeteken 'n 59000000000, of 3, afname in uitvoere, van wat 9 miljard was yster en staal, maar invoer gedaal skerper, met 9, en die handelsoorskot gevolglik het met 5, of 48 miljard, tot 1046 miljard vir die jaar. Die baie groot afname in invoere weerspieël 'n groeiende mercantilist dimensie van Chinese beleid, byvoorbeeld deur middel van finansiële aansporings en voorskrifte te multinasionale maatskappye om meer van hul voorheen ingevoerde komponente vervaardig in China. Verder het die 2015 toename in die Chinese surplus was aansienlik groter as die aangeteken 48000000000 as gevolg van oor-fakturering van invoere na die einde van die jaar in Hong Kong en vrye handel sones in Sjanghai en elders om beperkings te omseil op die uitvloei van kapitaal. In Desember 2015, in vergelyking met 2014, Chinese handel data het 'n 64 toename in invoere van Hong Kong, terwyl Hong Kong invoer het met slegs 1, met byna al die Hong Kong invoer in transito na China. 5 Chinese invoer uit Hong Kong in Desember 2015, net so, met 70 van Desember 2014. So het die aangeteken daling van 9 in vervaardigde invoere vir 2015 was eintlik aansienlik groter as die 5 toename in die handelsoorskot tot 1046 miljard was. Die verskil kan goed wees in die tiene van miljarde dollar, duidelik wat die 2015 surplus tot 1,1 triljoen. Soos vir die algehele vergelyking tussen VS en Chinese handel mededingendheid vir die vervaardigingsektor van handel, was daar nog nooit enigiets naby aan die huidige uiters ongebalanseerde handelsrekeninge is. Chinese globale uitvoer van vervaardig in 2015 was byna dubbel VSA uitvoere, terwyl die Chinese oorskot saam met die Amerikaanse tekort van 1800000000000 benaderings 20 van die wêreld uitvoer. Sulke geweldig ongebalanseerde handel vir die twee grootste handel nasies is duidelik 'n behoefte aan groot vermindering deur aanpassing maatreëls handel soos bespreek in Deel Twee. Tabel 8 bied VSA handel in vervaardig in 2015 vir vernaamste handelsvennote. Die tekort word oorheers deur China, met 387000000000, of 60 van die globale tekort, met Amerikaanse invoer vervaardig uit China van 469000000000 5.8 keer groter as die 82000000000 van VS-uitvoere na China. Streeks-, die tekort van die sewe gelys Asiërs beloop 587.000.000.000, of 90 van die globale tekort. Ook opvallend is die drie gelys Asiatiese lede van die Trans-Pacific Partnership (TPP) handel agreementJapan, Maleisië, en Vietnamrecorded 'n tekort van 132000000000, met invoer uit Vietnam van 34000000000 nege keer groter as die 4 miljard van Amerikaanse uitvoere na Viëtnam. Tabel 8 VSA bilaterale handel in vervaardig, 2015 Bron (s): Amerikaanse Sensus, FT-900 Die vyf vernaamste EU handelsvennote gelys wys 'n skerp onderskeid tussen die vier lede van die eurozoneGermany, Frankryk, Italië, en Spainwith 'n Amerikaanse tekort van 113 miljard, waarvan 73000000000 was met Duitsland, en die nie-eurosone Verenigde Koninkryk, met slegs 'n 2 miljard tekort. Dit weerspieël die onderwaardeer euro teenoor die dollar oor die afgelope paar jaar vir pryssensitiewe vervaardig. Die NAFTA handel verhouding met Kanada en Mexiko verdien in die lig van 'n sterk kritiek van die Mexikaanse handel moet uitgelig word tydens die afgelope verkiesings debatte. Die 405000000000 van VS-uitvoere na NAFTA was byna dubbel die 213000000000 uitvoere na die sewe gelys Asiërs, en drie van die 134000000000 om die vyf EU-lede. En die ewenaar handelstekort is selfs meer opvallend. Die 11000000000 NAFTA tekort, wat bestaan ​​uit 'n 48000000000 oorskot met Kanada en 'n 59000000000 tekort met Mexiko, is triviale in vergelyking met die tekort 587000000000 met die sewe Asiërs en die tekort 115000000000 met die vyf EU-lede. Daar was 'n negatiewe verskuiwing in die 2015 NAFTA balans, met die Kanadese surplus deur 15000000000 en die Mexikaanse tekort deur 13000000000, maar hierdie verskuiwing weerspieël, 'n groot deel, tekorte baie groot handel in vervaardig oor die Stille Oseaan, en gevolglike groot tekorte op die lopende rekening deur al drie Noord-Amerikaners, en so die VSA reaksie op die groeiende handelstekort met Mexiko moet begin deur te konfronteer mercantilist Asiatiese geldeenhede, wat tot voordeel van al NAFTA lede. Ten slotte, Table 9 bied VSA en Chinese globale uitvoere en handel's vir die 10 grootste hoë-tegnologie sektore van die handel in 2015, wat verantwoordelik vir 52 van die totale Chinese vervaardigde uitvoere en 65 van VS-uitvoere. Die vinnige styging van Chinese tegnologie-intensiewe uitvoere is by verre die belangrikste kwalitatiewe ontwikkeling in die U. S.China handel mededingendheid verhouding, wat skokkend is gedemonstreer deur hierdie syfers. Vir die 10 sektore, Chinese uitvoere in 2015 van 1127 miljard was 50 groter as die 752000000000 van VS-uitvoere. Selfs meer kommerwekkend, Chinese handel was 'n oorskot deur 354000000000 terwyl Amerikaanse handel tekort was deur 357000000000, en die Chinese surplus het sedert 2009 die hoogte ingeskiet met 128, en so ook die Amerikaanse tekort deur 166. Tabel 9 Amerikaanse en Chinese Uitvoere van 'n hoë tegnologie Industries, 2015 (miljarde) SITC 54, 71-72, 74-79, 87 Bron (s): Amerikaanse Sensus Buro FT-900, en China se Doeane Statistiek (Maandeliks uitvoere en invoere) die volledige prentjie van die vinnige styging van Chinese uitvoer mededingendheid in 'n hoë-tegnologie bedrywe word geopenbaar deur die prestasie van die 10 individuele bedrywe.


No comments:

Post a Comment